Hasrat

Sebenarnya, masa aku decide kembali berblog aku dah nekad pada diri untuk post benda-benda yang menggembirakan. Sebab adakalanya memori gembira seakan senang dilupakan sebab yang pahit itu lagi senang dikenang.

So, nak letak satu tempat yang kononnya bila sedih, aku boleh mengintai kembali pada satu sudut dan lihat balik how happy I was, how wonderful my life is, apa yang aku dah achieve dulu yang mungkin aku terlupa because you know what I easily forget things so this really helps a lot.

 Sometimes I forgotten everything that I once have, or do sebab terlemas dalam ujian Tuhan haha. Bila flashback balik, tengok gambar lama.... tengok all the memories aku rasa bersyukur. Aku fikir, I have half of the things that I wanted to do, or have..I have reached the point where once I want to be at so...why do I have to feel sad?

Cuma mungkin aku manusia. Sedaya boleh tak nak terngadah tapi adakala tersungkur jua. Aku mahu jadi sepositif yang boleh, sebab semua orang yang berjaya tu sangat positif. You can feel the vibes and so... I'm going to look forward into that. Sukar, tapi doakan

Doakan dan doakan

Comments

Popular posts from this blog

Kulat lagi Usang